Casanova- angielski film z napisami

Witaj mój drogi czytelniku

Dzisiaj przygotowałem dla Ciebie prawdziwa ucztę angielskiego. I to przez1,5 godziny. Znalazłem film po angielsku z angielskimi napisami pt: “Casanova”.

Dzięki temu będziesz mógł osłuchać się z angielskim. Pozwoli Ci to na lepsze zrozumienie rozmówców, a potem swobodną wymowę.

Kiedy rozmawiałem z osobami, które biegle opanowały jakiś język obcy często powtarzały się dwie rzeczy w ich metodzie nauki:
– czytali obcojęzyczne gazety,
– oglądali obcojęzyczne filmy.

Jestem także pewien, że nie będziesz się nudził. Film jest ciekawy i zabawny. Prawdopodobnie opowiada historie najsłynniejszego uwodziciela na świecie. Zapraszam do oglądania.

Napisz mi proszę w komentarzu co mógłbym jeszcze zrobić dla Ciebie, abyś jeszcze wygodniej mógł korzystać z naszego wspólnego bloga.Zastanawiałem się, czy pod filmikiem nie wypisywać najtrudniejszych słówek z angielskiego filmu z podpisami. Jeżeli uważasz, że to dobra metoda to daj mi znać o tym w komentarzu.

Miłego oglądania i szybkiego przyswajania wiedzy
Kamil Kuczyński

4 comments

  1. Wow, wielkie dzięki, film świetny, nowe słówka zajęły mi ponad dwie strony i są tą słówka przydatne a nie te których uczą nas w szkole, i których nigdy nie wykorzystamy… Czekam na kolejne filmy🙂

    1. Dziękuje za miłe słowa. Takie opinie bardzo motywują. Niedługo będą kolejne filmy. Też uważam, że jest to jedna z lepszych metod nauki.

  2. Jeden film już dzisiaj obejrzałam i zaraz chyba zabieram się za ten:) Pomysł z wypisywaniem słówek pod spodem bardzo mi sie podoba. A odnośnie bloga.. wszystko mi się podoba tylko na początku jak tutaj trafiłam szukałam jakiegoś archiwum żeby móc po kolei przeczytać każdą notkę i niestety nie znalazłam.. no ale możliwe, ze coś przegapiłam.
    Bardzo się cieszę, ze ta stronka powstała, pisz dalej. pozdrawiam!

    1. Faktycznie, że nie ma archiwum. Postaram się to poprawić.

Leave a Reply

