We were soldiers – wojenny, angielski film z angielskimi napisami

“We were soldiers” -angielski film wojenny z angielskimi napisami

Witaj

Dzisiaj chciałem Ci zaproponować bardzo dobry angielski wojenny film z angielskimi napisami pt.: “We were soldiers”. Jest to stary film Mela Gibsona.

Kiedy zobaczyłem reżysera stwierdziłem, że film będzie pewnie dobry. I się nie zawiodłem.

Oglądałem ten film wiele lat temu z dubbingiem. Musze przyznać, że film nie wywarł na mnie wtedy takiego wrażenia jak dzisiaj. Jednak film z dubbingiem dużo traci na swojej wartości dla mnie.

“We were soldiers” przedstawia grupę Amerykanów, którzy lecą Wietnamu walczyć z Wietkongiem koło Sajgonu. Sytuacja czasami jest dramatyczna. Jednak dzięki postawie dowódcy i jego dobrego dowodzeniu wydaje się, że wszystko kończy się pomyślnie. Zapraszam do obejrzenia.

Poziom trudności- od A2 (wydaje mi się, że treść jest łatwiejsza niż w Mulan)
reżyser: Mel Gibson

Pozdrawiam
Kamil Kuczyński
Power English Lessons

Leave a Reply

