Kate & Leopold- film z angielskimi napisami

Witaj mój drogi czytelniku

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia angielskiego filmu z angielskimi napisami. Kiedyś poleciła mi go koleżanka, abym zobaczył dobry wzór uwodzicielskiego mężczyzny. I możliwe, że miała rację. Ja osobiście lubię grę tego aktora. A co wy o tym sądzicie?

Fabuła filmu jest standardowa. Książę z XIX wieku przenosi się w czasie do XX wieku. Tam spotyka kobietę z ludu w której się zakochuje. Zdarzają im się różne zabawne perypetie, aż do końca filmu.

W coraz większej ilości filmów widać archetyp niezależnej silnej kobiety. Filmowa Kate ma nawet już krótkie włosy i “męskie” zdecydowanie. Bardzo podoba mi sie wypowidź z filmweb:

Kate McKay to prawdziwa kobieta XXI wieku: niezależna bizneswoman zdecydowana odnieść sukces w świecie wielkich korporacji. Leopold, trzeci książę Albany (Hugh Jackman) to czarujący dżentelmen, typowy produkt epoki wiktoriańskiej. Żadne z nich nie wierzy już w romantyczną miłość. Życie, obowiązki wynikające z pozycji społecznej i zawodowej, nauczyły ich dystansu do uczuć i cynizmu. Ale kiedy Leopold zostanie nagle przerzucony przez szczelinę w Czasie, z wieku XIX w XXI, by znaleźć się w centrum współczesnego Nowego Jorku i spotka na swojej drodze Kate, okaże się, że Los miał wobec nich własne plany.papapat

Polecam obejrzeć ten film z angielskimi napisami, bo jest zabawny i ciekawy.

poziom trudności: od B1
gatunek: Fantasy;Komedia
reżyseria: James Mangold

One comment

  1. Witam🙂 Trafiłam na tą stronę przez przypadek bo chciałam podszkolić swój angielski oglądając filmy z angielskimi napisami i nie rozczarowałam się! Właśnie skończyłam oglądać ten i rozumiałam praktycznie wszystko🙂 Cieszę się, że istnieje ta strona i już została dodana do moich ulubionych.

    A jeśli mowa o samym filmie to: ŚWIETNY!!!!! POLECAM🙂

Leave a Reply

