Film "P.S. kocham cię" online po angielsku

Film P.S. kocham cię online po angielsku

Film “P.S. kocham cię” (online po angielsku) pokazuje jak po tragicznej śmierci męża Holly nie może dojść do siebie. Wszystko zmienia się, gdy kobieta znajduje zaadresowane do niej listy od ukochanego.

Czy wiecie, co jest najlepsze w wielkiej, romantycznej miłości? Żałoba. Nie wierzycie? Obejrzyjcie zatem “P.S. Kocham Cię” i przekonajcie się sami.

Holly i Gerry kochają się na zabój. Była to miłość od pierwszego wrażenia. Jednak mimo prawdziwego uczucia, przez większość wspólnego życia nie robili nic innego, jak tylko się ze sobą kłócili. Na szczęście dla widzów Gerry szybko znika ze świata żywych wyeliminowany przez guza mózgu.

Zrozpaczona Holly zamyka się w domu i nie pragnie niczego więcej, jak znów być z Gerrym. Jej ukochany przewidział to i przygotował całą serię listów, które przybywać będą do niej w różnych momentach jej życia w ciągu następnego roku. Dzięki nim…

“P.S. Kocham Cię” pokazuje, że dzieki żałobie uczucie zostaje uwypuklone, stając się silniejsze, prawdziwsze i bardziej magiczne, jakby wyjęte z najlepszej bajki.

I na koniec słowo ostrzeżenia dla wszystkich mężczyzn. “P.S. Kocham Cię” choć na pozór wydaje się być nieszkodliwą opowiastką o miłości, w rzeczywistości może być testem trwałości waszych, drodzy panowie, związków. Jeżeli wkrótce po seansie dowiecie się, że wasze partnerki postanowiły wyjechać do Irlandii “za pracą”, wiedzcie, że to była wasza wina. “P.S. Kocham Cię” ma bowiem bardzo jasne i jednoznaczne przesłanie: fajnego faceta można znaleźć wszędzie, lecz prawdziwą miłość kobieta odkryje jedynie w Irlandii.
Na podstawie Filmweb.pl

Ocena społeczności Filmweb: bardzo dobry
7,5/10 (69.141 głosów)
gatunek: Melodramat, Obyczajowy po angielsku z angielskimi napisami
produkcja:USA
premiera:14 lutego 2008 (Polska) 20 grudnia 2007 (świat)
reżyseria: Richard LaGravenese
scenariusz:Steven Rogers/ Richard LaGravenese

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: